reklama

Kuchynskomozgová stóry.

Stojím nad drezom s tečúcou vodou a čumím doň. Pred chvíľou som vstal. V mozgu mám ešte zhasnuté. Asi hlúpiem, lebo nechápem. Nechápem čo vidím. Vidím v dreze prázdny jogurtový kelímok. Niekto ho tam musel dať! Ale prečo? Prečo?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pretože patrím ku škandinávskej moderne, pokročilých tridsiatnikov s opozdeným psychosociálnym vývojom, obývajúcich svoje bydlo ako samostatná egocentrická jednotka, ten niekto, kto do drezu položil kelímok som musel byť ja.

Dobre, tak vinníka už mám. Rozďavím sa vo dvoje a pýtam sa HO, s dôrazom na nežný rodičovský tón ovplyvnený populárnovedeckými brožúrkami o modernej pedagogike: „Vladimírko! Tytyty! Prečo si to urobil? To sa robí? Prečo si dal kelímok do drezu? Nó?“ Prísne naň sebapozerám. A on, trochu nesvoj, trochu previnilo hlesne: „Ta neviem. Fakt si nespomínam. Mám okno čéče.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neznášam keď je ten pubertiak drzý. „Iď sa hanbiť, bordelár!“ Zalezie.

Ale ja som tu ten vyspelejší a tak si domýšľam. Asi, keď večer prišiel z mesta, vyšťúral jogurt v chladničke, hamtavo ho zhltol a kelímok len tak pohodil. No jo, deti. Mávnem rukou, idem ho vyhodiť do koša...

...a v koši...

Nerezová lyžička!

Bohuprisahám, toto moje dieťa, jak je drzé, tak má ešte aj alzheimera, „Vladimírkoo!!“

Vladimír Hotár

Vladimír Hotár

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Insitný prieskumník. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu